FANDOM

Uszy - Minister i sędzia najwyższy w gabinecie Ministerstwa Śmierci. Członek Rady Papieskiej, doradca papieża w sprawach policji wraz z gen.Burzą mianują komendanta głównego policji Watykańskiej.

Funkcja Sędziego Najwyższego

Nominacje na to stanowisko otrzymał z rąk papieża Patyka Pierwszego. Jest ostatnią instancją w Ministerstwie Śmierci do której można się odwołać. Słynie z surowości i z podejmowania szybkich decyzji. Od jego decyzji nie ma odwrotu. Oprócz papieża tylko On ma prawo ułaskawienia skazanego czy wprowadzenia jakiejś zmiany w wyroku np. daty wykonania kary. Jednak jego ułaskawienie może być usunięte przez papieża. Wtedy kara zostanie wykonana. 

Obowiązki w Ministerstwie Śmierci:

W Ministerstwie Śmierci łaczy rolę sędziego najwyższego z rolą Ministra. Jako Minister musi wybrać zaufanych sobie ludzi do obsadzenia stanowisk w terenie. Minister musi również kontrolować prace terenowych organów administracji rządowej z ramienia Ministerstwa Śmierci. Wszyscy podministrowie w krajach podległych jak i w prowincjach ważniejsze sprawy muszą głosić Uszemu.  

Surinam - masowe zagłady

Gdy Gubernator Ameryki Pd. Gruby wraz z Najwyższym generałem wszelkich sił zbrojnych Watykanu Burzą zdecydowali poddać pod sąd Ministerstwa Śmierci walczących tam ludzi, minister Uszy sam zajął się tą sprawą. Wydał rozporządzenie o wyrokach skazujących na śmierć wszystkich niewiężących, atakujących i bojkotujących władze. Na łamach prasy i telewizji katolickiej chwalono czyn Uszego, który nie bał sie podjąć odważnych decyzji. Porównywano go do największych inkwizytorów w historii np. Piotra II Katolickiego. 

Gujana Francuska i Falklandy:

W kuluarach Watykańskich mówi się, że gdy te dwa kraje zostaną przyłączone do krajów podległych Kościołowi ich gubernatorem zostanie właśnie Uszy. Chęć wciągnięcia tych krajów do swojej administracji ma też Ameryka Pd. na czele której stoi gubernator Gruby

Prywatnie:

Minister Uszy posiada własne ranczo na którym urządza polowania i wyprawy w teren oraz biegi przełajowe. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki