FANDOM

Rynas - Gubernator Brazylii, członek Rady Papieskiej. Człowiek uznawany za szalonego i nieobliczalnego, jego każdy nawet najbardziej szalony pomysł może być wcielony w życie. Często ma odmienne zdanie z papieżem, ale jak wiadomo z papieżem sie nie dyskutuje. 

Broń jądrowa

W Brazylii niedaleko Bello Horizonte powstała fabryka produkująca broń jądrową. Rynas podał taką informacje chwaląc się tym na fejsbuku. Wiadomość szybko została usunięta a cała sprawa wyciszona. Kilka miesięcy później w TV Basilia podano że na terenie Brazylii jest produkowana broń atomowa, ale jest to tylko i wyłącznie projekt badawczy, mający na celu wyeliminowanie zagrożenia tego typu broniom. 

Powołanie na urząd

Na urząd gubernatora kraju Brazylia powołał go papież Patryk Pierwszy. Jak w innych krajach podległych watykanowi gubernator pełni tą funkcje dożywotnio. 

Zawieszenie

Rynas został zawieszony w prawach Gubernatora na 3 miesiące po tym jak publicznie wyraził swoje zdanie na złe prowadzenie armii przez gen Burze. Na Radzie Papieskiej ustalono wówczas że działania członków Rady nie mogą podlegać krytyce innych jej członków. Przez trzy miesiące Gubernatorem Brazylii stał się więc Gubernator Ameryki Południowej - Gruby. Podczas przekazania tymczasowo insygnia gubernatorskich między Grubym a Rynasem doszło do sprzeczki. Nieoficjalnie mówi się że obaj panowie chcieli by mieć pod swoimi rządami całą Amerykę Pd. z Brazylią na czele. Jednak na razie jest to niemożliwe, oba państwa więc muszą walczyć oddzielnie o wpływy i wszelkie zyski. 

Kontrowersje

Nieoficjalne źródła zbliżone do Watykanu twierdzą że Rynas częściowe wpływy ze swojej prowincji zataja i nie przekazuje wszystkich raportów finansowych to Watykanu. Uważa się że duża część sprawozdań finansowych jest podrobiona na niekorzyść Watykanu, lecz z korzyścią dla Rynasa. Jednak nie ma żadnych oficjalnych potwierdzeń tego precedensu. Gdyby to wyszło na jaw, Rynas według prawa Watykańskiego zostałby postawiony pod sąd Ministerstwa Śmierci, ministra Uszego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki