FANDOM

Gruby - Gubernator Kontynentu Ameryka Południowa. Zajmuje się wszystkimi sprawami dotyczącymi dyplomacji na terenie Ameryki Pd, prócz Brazylii gdyż tam gubernatorem jest Rynas. Należy do Rady Papieskiej. Zajmuje się w niej m.in sprawami sportu i rekreacji. 

Powołanie na stanowisko:

Gruby powołanie na stanowisko otrzymał z ręki papieża Patryka I. Gruby to zorganizowany człowiek. Właśnie on nakłonił papieża do podjęcia decyzji by wszystkie kraje Ameryki Pd. połączyły się w jeden organizm, którym będzie się łatwiej kierowało. Gruby jako urodzony dyplomata przekonał do swoich poglądów również członków sejmików krajowych i tak oto powstał nowy kraj Ameryka Pd. z stolicą w Buenos Aires. Do Ameryki Pd. nie należy tylko Brazylia, ze względu m.in. na to że jej obywatele posługują się językiem portugalskim, w tamtej części kontynentu jest potrzebny oddzielny gubernator. Gruby podzielił kraj na 11 prowincji : Argentyna, Boliwia, Chile, Ekwador, Gujana, Kolumbia, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj i Wenezuela. Gruby oficjalnie wnioskuje na drodze dyplomatycznej o włączenie Gujany Francuskiej i Falklandów, które należą kolejno do Francji i Anglii by zostały one częścią Amerykii Południowej, podległej Watykanowi. Urząd Gubernatora jest dożywotni i dziedziczny. 

Gubernator Brazylii:

Gruby był również Gubernatorem Brazylii, zastępował tymczasowo na stanowisku zawieszonego Rynasa, przez trzy miesiące.

Fakty i mity:

Źródła historyczne podają że Gruby i papież to bracia. Jednak dyplomacja watykanu tego stanowczo zaprzecza. Papież to istota boska nie mająca rodziny wśród ludzi. Gruby jako współpracownik papieża jest również nieomylny, jednak jego nieomylność musi kontrolować papież. Gruby trzema kraj twardą ręką, wszelki odchylenia religijne czy poglądowe są szybko tłumione i poddane pod sąd Ministerstwa Śmierci, na którego czele stoi Uszy.

Pacyfikacja w Surinamie:

W Surinamie mały odsetek ludzi to katolicy. Po wejściu Armii Krzyżowej i przejęciu władzy przez dostojników Watykańskich zaczęły się strajki i bunty. Nowo wybrany Gubernator Gruby zdecydował się na twarde rozgonienie strajków i podporządkowanie ludności i przyjęcie przez nich masowych chrztów. Surinamczycy bojkotowali ustawy o chrztach. Gruby wraz z gen. Burzą, po negocjacjach z papieżem spacyfikowali miejscową ludność. Masowo wysyłano ludzi do Ministerstwa Śmierci gdzie zapadały wyroki skazujące na śmierć. Kraj poddał się i przeszedł na jedyną słuszną wiarę chrześcijańską i zgiął kolana przed papieżem Patrykiem I, który po tych wydarzeniach odbył pielgrzymkę do stolicy prowincji Paramaribo.

Idol Peru:

Gruby często przebywa w Limie, tam ma swój dom wypoczynkowy. Gruby zakochał się w miejscowej ludności i peruwiańskich terenach. Ze względu na dużą jak na warunki Ameryki Pd. polonie, często spotyka się z rodakami i organizuje tak zwane "wieczorki polskie". Miejscowi Indianie na spotkaniu integracyjnym z Grubym przyjęli go bardzo gorąco i uznali za swojego. Peruwiańczycy również polubili Gubernatora, to tego stopnia że podczas jego wystąpień krzyczą :"El Gobernador de la patrona del Perú!" czyli Gubernator na patrona Peru. Peruwiańczycy wysłali nawet taki postulat do Patryka I jednak został on odrzucony. Gruby został jednak Najhonorowszym obywatelem Peru.

AS Santi del Vaticano

Gruby zajmuje się również współprowadzeniem klubu piłkarskiego AS Santi del Vaticano. Jest wiceprezesem i w spół odpowiada za transfery. Prezesem klubu jest były członek Rady Papieskiej - Dzejkop.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki