FANDOM

Dzejkop - Prezes i trener klubu AS Santi del Vaticano, były członek Rady Papieskiej, za swoje poglądy i podejrzenie próby spisku został odsunięty od Rady. 

Jako członek Rady:

Na członka rady zostal wybany przy pierwszym ustaleniu składu Rady Papieskiej. Zajmował się sportem, polityką zagraniczną i komunikacją miejską. Jednak jego liczne negatywne wypowiedzi na temat polityki Kiścioła i przypuszczenia spisku na papieża Patryka I, odsunęły go od rady. Dzejkop za swoją politykę został skazany przed Sąd Ministerstwa Śmierci.

Proces

Proces Dzejkopa odbywał się za zamkniętymi drzwiami. Kościół nie pozwolił na ujawnienie akt sprawy. Wiadomo jest jednak że sprawę Dzejkopa rozwiązywał sam Sędzia Najwyższy Uszy. Początkowo wydałało się że wyrok może zapaść tylko jeden, Dzejkop za swoje liczne wybryki powinien zostać skazany. Jednak po zeznaniach świadków i dobrej linii obrony Dzejkop zdołał uniknąć najwyższego rozmiaru kary.

Wstawiennictwo Klaudii

Nieoficjalnie mówi się że od najwyższego wyroku uratowało go wstawiennictwo innego członka Rady - Klaudii. Ta para urzędników od dawna z sobą współpracuje, a nawet tworzyli razem w Radzie Papieskiej wspólne ugrupowanie tak zwaną KaDEcje. Klaudia jako najbliższy współpracownik Dzejkopa w swoich zeznaniach pomogła odwrócić szalę wyroku na korzyść oskarżonego. 

AS Santi del Vaticano

Dzejkop jest prezesem i trenerem klubu AS Santi del Vaticano. Odpowiada w klubie za wyniki sportowe a także politykę budżetową, transferową a także za utrzymanie wysokiego poziomu stadionu, oraz za wiele innych rzeczy. Wiceprezesem i doradcą w klubie jest Gruby.

Transport miejski i kolejowy

Dzejkop jest największym fachowcem od wszelkiego rodzaju transportu kolejowego oraz drogowego. Choć to stanowisko w Radzie piastuje Aneta, wiadome jest że Rada często zwraca się o prośbę pomocy w rozmieszczeniu linii kolejowych na terenie Ameryki Pd. czy w ustaleniu najbardziej mobilnych połączeń w komunikacji autobusowej i tramwajowej. Wiadomo że Dzejkop bierze udział również w planowaniu linii metra w prowincjach w Ameryce Pd. oraz szybkiej kolei łączącej Wenezuelę z Argentyną.

Współpraca z Papierzem

Początkowo współpraca układała się wzorowo jednak późniejsza nagonka na Patryka I i nieudana próba obalenia go ze stanowiska zakończyły bliską współprace w Radzie Papieskiej. Jednak Dzejkop jest cenionym fachowcem i Rada zwraca się do niego o pomoc.

Gościnne zaproszenia do Rady

Dzejkop występuje nadal na Radzie Papieskiej jednak tylko i wyłącznie w formie doradcy. Opiniuje plany linii metra, kolejowych, tramwajowych i drogowych. Oraz udziela rad w sprawach dotyczących sportu.

Agent

Nieprzychylni działacze i księża w Watykanie mówią o tym że Dzejkop może być agentem. Podają dwie opcje agentury Dzjekopa, jako agenta Mossadu lub СВР России. Jednak oficjalnie te wypowiedzi uważa się za nieprawdziwe gdyż wielu chciałoby zastąpić Dzejkopa na jego stanowisku, a jego imię jest najłatwiej splamić, i podważyć jego wiarygodność, bo tylko on został wyrzucony z Rady.

Życie prywatne

Prywatnie Dzejkop posiada własny Browar, który jest znany i ceniony w całej Europie. Browar posiada swoją siedzibę niedaleko Bydgoszczy. Dzejkop często wizytuje Browar. Dzejkop choruję na krótkotrwałe zaniki pamięci, ale nie przeszkadza mu to w pełnieniu obowiązków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki