FANDOM

Burza - Najwyższy generał wszelkich sił zbrojnych Watykańskiej Armii Krzyżowej. W skrócie ngwszwak. Burza lub po prostu gen. Burza. Jeden z doradców Patryka I zasiadający w Radzie Papieskiej. Gen. Burza doradza min. w sprawach policji tą rolę łączy z nim minister Uszy.

Otrzymanie stanowiska:

Gen. Burza dostał nominacje z rąk papieża niedługo po tym jak Armia Krzyżowa zdobyła Kolumbie i Peru. Wśród rewolucjonistów nie było nikogo kto mógłby ogarnąć jednostki bojowe i sformułować odpowiednie siły w poszczególnych krajach. Papież Patryk Pierwszy zdecydował obsadzić na tym stanowisku jednego z swoich zaufanych ludzi gen. Burze. Pierwsze zadanie które otrzymał nowo wybrany Najwyższy generał wszelkich sił zbrojnych Watykańskiej Armii Krzyżowej było utworzenie w poszczególnych krajach dywizjonów bojowych mogących podjąć walkę z nieprzyjacielem w każdej chwili. Gen. Burza musiał również zdobyć przychylność u miejscowej ludności. Burza wprowadził w każdym kraju Szkoły Sił Specjalnych, w których szkolą sie najlepsi żołnierze z danego państwa, którzy później są dumą Watykańskiej Armii Krzyżowej. Gen Burza. odpowiada również za ochrone granic państw podległych jak i samego serca państwa czyli Stolicy Piotrowej. Gen. Burza będzie piastował to stanowisko dożywotnio. Jedynym organem mogącym zdjąć go ze stanowiska jest papież, bez uargumentowania. 

Życie prywatne: 

Życie gen. Burzy jak i jego działania wojskowe są objęte tajemnicą jego wizerunek również ulega zmianie w zależności w jakim kraju funkcjonuje. W Brazylii uchodzi za kochającego sambę mulata, w Kolumbii za mężczyznę o indiańskich rysach, a np. w Argentynie za bliskiego kuzyna Maradony. Wszędzie jednak jest szanowanym urzędnikiem papieskim, który bardzo starannie i dobrze wykonuje swoją robotę. 

Kontrowersje:

Dookoła osoby gen. Burzy krąży kilka kontrowersji np. taka że jako młody chłopak nie chodził do kościoła, lub taka że planuje inwazję na Kubę bez zgody papieża. Jednak żadna z tych rewelacji nie została potwierdzona, a papież oficjalnie oczyścił go z wszelkich zarzutów.

Lasy Państwowe:

Papież Patryk I, za działania dla leśnictwa i lasów państwowych nadał mu tytuł Honorowego Patrona Lasów Państwowych. Burza otrzymał ten tytuł m.in. za ochrone lasu tropikalnego przed jego wykarczowaniem. Gubernator Ameryki Pd. Gruby miał zamiar ściąć dużą część lasu w prowincji Kolumbia, lecz działanie Burzy w Radzie Papieskiej pozwoliło ochronić część lasu przed zagładą. Wdzięczne za to są mu m.in organizacje pozarządowe i ekolodzy. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki